A történet
Összefoglaló
Csampynyúl végzi mindennapi dolgait, kacsamadarak fészkeit bontja, de egyszer csak találkozik szekrénylepénnyel. Innentől a célja mindegyik csampy állat megismerése, és az ősi csampynyelv felkutatása, de Dr. Mikrokézt ez bosszantja, és mindenáron el akarja pusztítani a Csampybolygót.
CsK 1.rész
Csampynyúl találkozik szekrénylepénnyel, és közösen megpróbálják leszedni a hegyről a Csampy Jelet.
CsK 2.rész
Hőseink felfedezik a hintát, és megidézik Majompofácánt, aki beszámol nekik a háromfalvai eseményekről.
CsK 3.rész
A hintáról kiderült hogy portálként működik a Hülyeség Csillag-rendszer különböző pontjaihoz. A Kazoo bolygón szembeszálltak Gonosz Kazoo-val, ebben segítségükre volt Betonlábú Bitangmadár.
CsK 4.rész
Csampynyúlék akadályversenyt akarnak rendezni, és ehhez a homokszigeti réticápák új járgányát kérik segítségül, így végül Erdőbálnával kiegészítve 7-en vesznek részt a Vulkánszigeti versenyen (Majompofácán közvetít), de Dr. Mikrokéz ezt el akarja rontani, ezért odaküldi a Biringyómanókat.
Csampynyúl Csináldája 1.rész
Csampynyúl bemutatja studióját, és a réticápákról megnéz egy dokumentumfilmet, majd Bumbuval beszélget.
CsK 5.rész
Csampynyúlék visszatérnek a versenyből, de gyorsan újabb megpróbáltatás elé kell állniuk, mert a riadósziréna szólít. Dr. Mikrokéz veszélybe sodorja az egész Csampyverzumot de nem tudják hogyan. Pokot és a hatáscsirkéket is segítségül kell hívniuk hogy esélyük legyen a nagy küzdelemben.